Kardiologisk vakttelefon er populær blant oss fastleger. Den blir brukt både til øhjelps- henvendelser og mer generelle faglige spørsmål.
Det er ønskelig å fordele henvendelsene på flere av kardiologene.
Avdeling ønsker derfor å tilby et alternativ for det som ikke haster.
Det innføres derfor et tilbud om daglig telefontid fra kl. 14.00 – 15.00 for henvendelser som ikke er akutte.
Sentralbordet vil sette deg over til rette vedkommende / avklare om dette er et mer egnet tilbud når du ringer.
Hvordan fungerer det for deg i praksis - benytt muligheten til å gi oss en tilbakemelding !
Vi ønsker tilbakemelding på hvor godt dette tilbudet møter behovet dere har og vil gjerne ha tilbakemelding på dette. Treffer tidspunktet greit i forhold til når det er behov / praktisk å ringe? Bør tilbudet endres?
Bruk gjerne kommentarfeltet - alle kommentarer blir fanget opp av redaktøren av Praksisnytt.
Hei, dette fremstår som en håpløs ordning. Jeg har i tre dager forsøkt å få fatt i kardiolog. Det er ingen akutt problemstilling, men det er ønskelig å få den avklart rimelig snart. De to siste dagene har det vært vanskelig å få til oppringning mellom 14-15 fordi dette faller midt i en hektisk øhjelpstid på kontoret. Jeg endte til slutt med å ringe Haukeland sykehus, hvor jeg fikk god hjelp.
SvarSlett