mandag 17. september 2012

Ny avtalespesialist: Klinisk barne- og ungdomspsykologi og klinisk samfunnspsykologi



Udesh K.Anda, psykologspesialist i klinisk barne- og ungdomspsykologi og klinisk samfunnspsykologi starter fra og med 01.11.12 opp som avtalespesialist innen barne og ungdomspsykologi.



 Målgruppe: barn og ungdom opp til 18 år.



Kontaktdetaljer:
Telefon 94184284,
epost: udekand@gmail.com

Postadresse:
Schiøtzgt. 5-7,
4008 Stavanger .




Henvisninger tas i mot fra og med 1.10.12

Praksisnytt har bedt ham presentere seg selv:
Jeg er opprinnelig fra Sri Lanka, men tok utdanningen ved Universitetet i Bergen,
og ble godkjent psykolog i jan. -91. Jeg har variert arbeidserfaring innen barne-og
ungdomsproblematikk. Jeg har jobbet i PPT, på familierådgivningskontor, i Ruspoliklinikk,
på Ungdomspsykiatriskavdeling ved BUPA og den siste tiden har jeg jobbet som
studentpsykolog på UiS. Jeg behersker skriftlig og muntlig norsk godt.

Min målgruppe i praksisen vil være barn og ungdom opp til 18 år. Jeg har god kompetanse
innenfor spiseforstyrrelser, angst, fobi, stressrelaterte vansker, emosjonelle forstyrrelser og
lignende. Andre type vansker relatert til barn og ungdom vil også bli vurdert. I min praksis
har jeg derimot ikke rammer for å arbeide med utredning av omfattende atferdsforstyrrelser.
Mitt hovedfokus vil være rettet mot behandling av barn og ungdom.

Jeg kan ta imot henvisninger fra og med 01.oktober og forløpig har jeg ingen ventetid.
Avtalen med Helse Vest gjelder barn og ungdom , jeg har ikke driftsavtale i forhold til voksne
over 18 år. Jeg ser fram til et godt samarbeid med henvisende instanser.

Vennlig hilsen
Udesh Anda
Spesialist i klinisk barne- ungdomspsykolog og klinisk samfunnspsykologi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alle kommentarer blir sendt på epost til redaktøren før publisering. Det kan derfor ta litt tid før de viser i bloggen.