onsdag 23. november 2016

Telefontid kardiolog - når det ikke haster

Kardiologisk vakttelefon er populær blant oss fastleger. Den blir brukt både til øhjelps- henvendelser og mer generelle faglige spørsmål. 

Det er ønskelig å fordele henvendelsene på flere av kardiologene.

Avdeling ønsker derfor å tilby et alternativ for det som ikke haster.

Det innføres derfor et tilbud om daglig telefontid fra kl. 14.00 – 15.00 for henvendelser som ikke er akutte.

Sentralbordet vil sette deg over til rette vedkommende / avklare om dette er et mer egnet tilbud når du ringer. 

Hvordan fungerer det for deg i praksis - benytt muligheten til å gi oss en tilbakemelding !
Vi ønsker tilbakemelding på hvor godt dette tilbudet møter behovet dere har og vil gjerne ha tilbakemelding på dette. Treffer tidspunktet greit i forhold til når det er behov / praktisk å ringe? Bør tilbudet endres? 
Bruk gjerne kommentarfeltet - alle kommentarer blir fanget opp av redaktøren av Praksisnytt.

1 kommentar:

  1. Hei, dette fremstår som en håpløs ordning. Jeg har i tre dager forsøkt å få fatt i kardiolog. Det er ingen akutt problemstilling, men det er ønskelig å få den avklart rimelig snart. De to siste dagene har det vært vanskelig å få til oppringning mellom 14-15 fordi dette faller midt i en hektisk øhjelpstid på kontoret. Jeg endte til slutt med å ringe Haukeland sykehus, hvor jeg fikk god hjelp.

    SvarSlett

Alle kommentarer blir sendt på epost til redaktøren før publisering. Det kan derfor ta litt tid før de viser i bloggen.